dinsdag 3 april 2018

Nieuwe stofjes en niets maken....dat gaat niet goed komen

Oei !! laatste blogpost was van november vorig jaar...
Sindsdien niets meer gemaakt..

Is ook niet echt nodig voor mij,
in de loop der jaren al zoveel gemaakt dat ik echt niet zonder kom te zitten :) 

Twee lingerie maatjes wilden nog wel eens naar Kantje Boord in Amsterdam...
op zaterdag 24 maart, of ik mee wilde?

Ja...dat wil ik wel, maar had niets nodig. 
alleen een paar sluitingen en zwart elastiek..
Maar ja..in die snoepwinkel ga je ALTIJD voor de bijl...


Deze mooie lycra met ingeweven patroon had ik nog niet :) 
en toen ook maar gelijk een kantje erbij gezocht en schouderband en elastiek...
Ligt klaar om een setje van te maken.

De legergroene mesh...die wilde ik ook wel,
is ook leuk om iets luchtigs van te maken wat je dan
over een wit hemdje draagt.
Hoeft niet altijd lingerie te zijn...

Het kantje hoort niet bij de mesh, maar vond ik zo leuk...
het is echt net zo'n camouflagenet van het leger
met 'gouden"blaadjes aan de rand...
Die moest mee...heb wel een bijpassende lycra liggen.

Ook nog een zwarte met glitters mesh, 
die heb ik niet op de foto gezet,
die ga ik gebruiken voor het thema "Hollywood" 
van de FB pagina LOL&D

En toen ik aan de kassa stond  zag ik zo'n mooi setje hangen
Heel lief en zacht van kleur, 
in mijn ogen een "Delfts blauw" setje...
Dat materiaal moest toch ook mee...

Op de FB pagina van kantjeboord staat het setje,
het bericht is van 14 februari,
het broekje heet Freekje :) 
Dit setje hoop ik toch nog voor de zomer klaar te hebben.
Nee, ik had niets nodig...









3 opmerkingen:

  1. Mooie materialen heb je in huis gehaald, er komt vast een tijd, dat je weer iets moois gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel weer mooie dingen meegenomen.
    Het is ook heel herkenbaar hoor het niets nodig hebben en toch met iets thuis komen.
    Hoewel ik de laatste keer mij echt aan mijn lijstje heb gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes heb je ingekocht. En tja, dit bezoek is vast om weer inspiratie op te doen 😉

    BeantwoordenVerwijderen