woensdag 28 september 2011

Farah Diba


Mijn 2e mislukte!!
Niet echt mislukt, maar hij is te groot...

Ik heb voorgevormde cups gebruikt.
Dezelfde maat als die ik altijd gebruik,
alleen kwamen ze ergens anders vandaan.
Dus dezelfde maat wil niet zeggen dezelfde pasvorm...

Ik heb hem dus ook niet helemaal afgewerkt,
de sluiting en het schouderband zitten aan de achterkant nog los.

het wordt hoog tijd dat ik eens een pasromp ga maken :)

Ik heb hem de naam Farah Diba gegeven,
omdat ik al van jongsaf aan gefacineerd ben door deze vrouw en haar gezin.

Ik was een 'adolecent'  ( volgens de van Dale theorie)
 toen ze Perzië moesten verlaten,
en dat heeft toen diepe indruk op mij gemaakt...

En die vrouw heeft zoveel pech in haar leven gehad,
zoveel moeten verwerken, dat die te grote cups van mij in het niet vallen....




5 opmerkingen:

  1. Zo ontzettend jammer dat deze niet past, want ik vind het echt een plaatje! Mooi zoals je het kant hier verwerkt hebt en wat een luxe combinatie van materialen. Gelukkig heb je nog meer kant, dan kan je nog een setje maken dat je wel kunt dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh inderdaad heel jammer dat tie niet past, ik vind m prachtig! Met zo weinig verschillend materiaal, zoiets moois!

    Echt nogmaals maken! Absoluut de moeite, het is een heel sjiek, lieflijk, en zuiver geheel. Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig, die zou ik zeker nog een keertje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga nu ook proberen te zeggen hoe mooi ik deze BH vind.
    Quickie/Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt heel erg mooi! Jammer dat hij je niet past. Kun je niet iemand vinden die hem wel past??
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen